dimecres, 24 de juliol del 2019

La reina es pronuncia

El Birrei descalç buscava
per dir-vos que sou com mel
i en veure que no el trobava
he dit: fucking glosa girl!
Crec que m’he recuperat,
sobredosi d’emocions.
Trobaria mil raons
per tornar al vostre costat.
Gràcies! Molt m’heu recolzat,
per això he arribat aquí.

Divendres i fins ahir,
de la ment res se m’esborra.
Sou família glosadora
que em permet dir el que vull dir!
Pau, em passes la corona.
Ai mare de Déu sinyor
No has de patir gens, no,
la cuidarem bé a Osona!
Tenir-la ens esperona,
ens permet seguir la pista,
estar a l’aguait, tenir vista
per mantenir bé el Regnat.
Tenim un matriarcat
ara el Regne és feminista!
Tra Tra
Sóc Reina i m’haureu de creure
si no ho feu serà pitjor
aviat ens haurem de veure
per fer una celebració!
La corona és compartida,
jo sempre ho recordaré,
i us dic, per la meva vida,
que la garnatxa també!
Tra Tra

M’he quedat sense paraules, us ho dic ben de debò! Moltíssimes gràcies per tot el suport i per la companyia!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada